11/12-07/sjuk

Bläääääää

Idag hade jag nationella prov i matte och det gick väl sådär. Bättre än vad jag trodde det skulle gå eller det kändes som att det gick bättre än vad jag hade tänkt. Var ju sjuk idag men jag åkte till skolan och gjorde provet och sen åkte jag hem igen.  Blir nog hemma imorgon med från skolan. :(

Bästa idag var när jag, ellinor och brosan stod utan för skolan och väntade så kom en lite mus haha fan ;)  jag har aldrig sett ellinor hoppa så högt. hihi tänk om du hade hoppat på den lilla.. haha :(



Men jag måste skärpa mig nu jag får inte hålla på så här...!!! :( :(



Vill åka till Barcelona med brosan det skulle bli så jävla kul. Och krossa dom andra,
Vi skulle bara äga dom andra !!!

TACK Björn-Erik vi är team JOHANSSON ingen knäcker oss vi slår allt och alla på tränigen!! 
 


48 Dagar :) Yessssssssssssssssssssssssssss det börjar närma sig!! Längtar 18 år :):)
GimmeGimmeMore! Förfan
L.Johansson

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni tränar ju ändå aldrig. Kommer ni på träningen så står ni bara och tittar på eller klagar över att ni har ont nånstans!
Barcelona? Har ni ens vart där?

2007-12-12 @ 10:50:21
Postat av: Louise

VEM FAN ÄR DU REBECCA???????

2007-12-12 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback