2 December

Jaa, Idag åkte då Mormor hem. tråkit :(
Men vi ses snart igen. Kommer ju ner till dig och Morfar efter julavslutnigen i skolan som är den 20 Dec så jag åker väl den 21 eller 22 vi får se vilken dag det blir. :)

Idag är det då söndag har träning idag. Men jag vet inte om jag är så träningsugen asså.
Jag måste skärpa mig nu. Jag kan inte hålla på så här längre. Jag måste träna på nu.

Igår kväll träffade jag Åsa och Rebo nere på stan så vi fikade på donken haha vi har alltid lika mysigt.. hihi och alltid lika roligt och trevligt.. :)
Älskar er jättemkt.

Imorgon är det skola igen, Bläää :P haha men på tisdag är vi lediga igen så skönt. var ledig i fredas med. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra på tisdag men vi får se. Måste kanske plugga för jag har NP i matte A på onsdag så jag måste väl plugga lite till de..

Men men Ska gå och ringa ellinor nu. Saknar henne så mkt. :)

GimmeGimmeMore!!
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback