30 Dec 07

me

Sorry!!! att jag har glömt att skriva!
Jaa, Nu är det söndag den 30 dec. Julafton har varit och snart är det nyår!! ;)
Julafton var bra hemma oss mormor och morfar! fina julklappar som tex en klocka av brosan och tränings saker av mamma och pappa sen fick jag pengar som jag ska köpa en ny mobil för :)
Imorgon är det ju nyår och jag ska vara med sandra och några till och käka midda å så! ska bli skit kul. Var och handlade maten till morgon igår med Sandra och Elin! sen var jag och köpte party hattar hahah skit snygga haha :)
Men nu orkar jag inte skriva mer men det var lite iallafall!! ;)
men jag måste skärpa mig och skriva lite oftare haha

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! 
L.Johansson
GimmeGimmeMore


29 dagar kvar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback