Tjenare

Nu är det helg!
Var i skolan hade bara en lektion idag (medicin) vi kolla på två filmer och prata lite. Rebo prata kanske lite förmycket eller hon hördes så hon fick byta plats.. hehe 
Filmen var inte kul att kolla på mådde bara dåligt av det och trött och vill baar gå där i från orkar inte se sånt. Aja men nu är allt som det ska, tror ja hehe :P 

Om en timme kommer mamma hem och då ska vi åka och träna ska ta det lunkt idag efter som det är tävlig i helgen sen ska jag be mamma och köpa hem lite läsk och godis till mig vill tjocka mig lite idag känner mig värd det efter den här veckan med allt som har varit så jobbit. men men nu är det helg och sen är det måndag igen och då tar vi nya tag och sen är det ju SOMMARLOV snart och efter sommarlovet så har jag helt nya krafter. Vill ha sommar NU!!


Här har vi sötungarna hehe Åsa och Rebo ni är så himmla roliga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback