Tillbaka!

Nu har jag varit dålig på att skriva! FÖRLÅT!
Jag har bara inte orkat! : /
Men nu är jag iaf tillbaka igen och ska försöka skriva lite oftare!

Jaa, vad har hänt sen jag skrev sist? Hmm. jadu!

Det roligaste är väl att jag var på make up store och blev sminkade. : ) blev jättenöjd med sminknigen.
Jag fick plocka sen smink efter för 495kr men det räkte inte till Foundationet och Foundation borste som jag ville ha!
Men jag köpte lite till på make up store så jag fick lägga till pengar själv.
Jag köpte så Foundation, Foundation borste, puder, rosa ögonskugga, guld lös ögonskugga och Cover
priset slutade på 1314kr! ;) ´så jag fick lägga dit 819kr men det var det värt
för jag är fortfarande jättenöjd med det. och jag älskar den Foundationet för det är en perfekt färg för mig! : )
image183

Sen mer då?
lite nyinköpte grejer!


Kjol
hm 198kr


Liten väska
kan ta bort bandet på den
Ica maxi 79kr


Shorts
hm 98kr


Tröja
Fred Perry
mq 499kr


liten annat jag har handlat!
Rusta 
Korgar 2 st 10kr st / Rosa
Läppbalsam 2st 10 kr st / Strawberry o Pina Colada
Glas 2 st 5kr st / Rosa

Jysk
Plattång 224kr
Träningssolglasögon 20kr
Fleecepläd 35kr / Rosa med prinsesskronor på !

+ två perlagoner / rosa!

______________________________________________________________________

I onsdags så var det terräng dm i flen. och för första gången så var jag med på terräng dm!
sprang i K22 3 km och det var ganska jobbigt för det va en svår bana
men jag blev nöjd med tiden och så! så det var bra! :)

 
dm i flen

På lördag så blir det första utomhus tävlingen för mig! I huddinge ska tävla i spjut och slägga!
och sen nästa helg blir det nog tävling i sätra i slägga! ;)

______

Men idag är jag ledig från skolan så jag ska fortsätta min storstädning inne på mitt rum!
Började igår och nu ska jag fortsätta är ganska mycket kvar som ska göras!


MEN HA DET BRA!
image120




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback