22 Maj

Sitter här och är jättetrött men jag kan endå inte sova! :/
Har kollat på när Charlott gick vidare till final, tur de!!
Idag känns det som att jag inte har gjort något. Var och tränade imorse men det gick väl sådär asså!
Det bästa som var idag var att vakna upp och ha Jesper bredvid mig!

Ha kom hem till mig igår och vi sprang i kusen och Jesper var hur duktig som helst!!! :D
Sen direkt efter som tränade vi nere på ip och det var roligt. :D
Sen efter så åkte vi hem till mig och kollade på fotboll och sov!

Förlåt Jesper att jag gråter men jag är så lycklig!

Juste idag när mamma, jag och Björn-Erik skulle gå ner till stan så gick vi över Torekällberget och sen ner på björn borgs promenaden då jag vi förbi en lite kille som spelade tennis (han var verkligen liten) Fan va duktig han var jag ramlade nästa bara för jag gick och kollade samtidigt. Han var klädd som proffsen och han spelade jättebra!
DEN KILLEN KAN BLI RIKTIGT BRA TENNIS SPELARE!!

Och när jag kollade på han när han spelade som blev jag fett sugen på att lära mig spela. Har försök en gång tidigare för några år sen men det gick inte så bra. Men nu tänkte jag testa igen!! :D Så jag ska prata lite med pappa så han kan lära mig lite haha.

Men men godnatt på er alla!

ÄLSKAR DIG MEST JESPER!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback