27 Maj

hej alla glada!
Idag känner jag mig gladare! Igår var jag inte så glad!
Allt tack vara Jesper som gjorde mig så glad imorse när jag vaknade. :)
DU GJORDE SÅ JAG BÖRJADE MÅ BÄTTRE!
älskar dig mest älskling!

Igår så fick jag TRÄNA SLÄGGA!!! :D Äntligen fick jag träna kommunen gav oss tid på släggplan på måndagar! Så nu ska jag träna slägga varje måndag! :D
Men det gick inte bäst igår. Det var väl helt okej längder men inte så bra teknik! men tekniken får jag ju träna nu varje måndag.
ska träna så jag persar nästa tävling med som är Sayo den 7 juni

Idag då, skolan och jobbade med vårat mini projekt som vi sedan redovisade slappdag kan man säga. Vi gjorde inte så mkt.
Sen när vi slutade så träffade jag sandra i skolan sen så drog jag och Sandra ner på stan och åt lite på nancy's. mysigt!  tack tjejen att man kan prata med dig! älskar dig!
image68




Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback