helgen oss mormor och morfar!

Nuu är jag hemma igen.
Det har varit en skön helg oss mormor och morfar! Det har ju varit varmt och skönt ; )
Var ju i vingåker igår och handlade, men idag så åkte pappa och jag dit igen för att byta hans jeans och mina mot några andra! plus att vi köpte lite mer hahaha
Jag köpte ett par till jeans och en tröja!
Så idag gjorde vi inte så mycket annat. Vi grillade och sen fixa mormor ett par gamla jeans åt mig! :)

Lördags bilder
  
Hade det skönt i solen! ;) 

  
Och det skönaste av allt var att jag latade mig och hade det skönt medans jag hejade på när pappa byte däck på bilen hahaa :P
Fan va kul det var. 
Citat från pappa  "Jag får ta i så det luktar blod" haha fan va jag skrattade ! :)

Söndag:

 

Nya kläderna jag köpte i vingåker!
    


Det var en skön helg oss mormor och morfar. <3
Men saknade Jesper kunde inte snacka så mycket med han!
Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback