Helgen!

FYFAN! är så seg och har varit det några dagar nu! :/
är trött för jag har inte sovit så mycket på några dagar! Inte bra :/

I Fredags så tränade jag och det ganska bra! eller längden gick riktigt bra eller nä det gjorde det inte.
Tekniken var sämst men längden var riktigt bra! Så nu ska tekniken tränas in sen kanske det blir skit bra! ;) Hoppas jag iaf ! hihi

Sen senare på kvällen åkte jag hem till Sandra som jag inte hade träffat på hur länge som helst!
Vi kollade på hockey men jag sov mest haha!
Sen blev det promenad mitt i natten haha så det blev inte så mycket sömn haha
Sen halv 11 i lördags så ringde Elin och ville att jag skulle komma till Ronna och lämna skorna hon skulle låna av mig!
Fyfan jag var trött och det regnade och + att jag tog sandra hundar med på promenaden haha tog ju en evighet att komma fram kände det som haha. Tog 45 min från lina till ronna och sen tillbaka till lina! haha hundarna var sega inte jag haha! :P

Sen på kvällen skulle jag diska på en 40års fest! MEN VA FAN! jag skulle diska inte lägga upp mat, servera, duka av, göra orning efterrätten det skulle ta mellan 3-4 timmar sa som men det tog 5 timmar och 40 min va fan säger jag bara! 
Hade så jävlaont i ryggen kunde typ inte röra på mig och jag mådde dåligt för jaf hade bara ätit typ 2 makor på hela dan! 
JAG KOMMER ALDRIG MER GÖRA OM DET!!!!
Sen efter så kom pappa och hämtade mig och jag gick och la mig direkt

Sen idag var det ju träning kl 10 till 12 
bläää kallt och regn 
Jag var trött, ont i hela kroppen men det gick ganska bra endå men jag fick bita ihop kanska mycket. Och jag skrek ut allt min trötthet haha :P
Resten av dagen så har jag jag sovit på soffan 
och ätit mat haha var så jävla hungrig idag! haha  

Juste min bild på bilden blev klar i fredags blev ganska nöjd med den

________

Veckan som nu kommer!
Skolan måste plugga ganska mycket den här veckan :( Blää säger jag bara vill bara ha sommarlov!
Sen är det träning och det kommer nog bli en ganska tung vecka!
Måste smita in på kastplan den här veckan för på lördag så har jag släggtävling så jag måste träna lite till den så jag blir bättre!

________


Vill bara säga också
Grâce à toi à nouveau je respire!!!!!

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag


text från kent låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback