Hellaskastet!

Idag var det då tävling i sätra,  Hellaskastet!
Det var bara en kast tävling så man kunde bara ställa upp i kula, slägga, spjut och diskus!
Jag tävlade i slägga och spjut!

Släggan gick rätt bra och fick ett kast som blev skitbra allt men när jag kastade i väg slägga så hade jag så hög fart så jag orkade inte stå imot så jag ramlade ut från ringen! FAAAN det var ju längsta kastet idag. det hade kanske varit pers men men det blir bättre nästa tävling då står jag kvar i ringen ; )
Men det blev en meter länge än förra helgen då när jag tävlade i huddinge.
blev 31.94 idag! så det är bara att fortsätta ta en meter eller mer varje tävling. vill över 35 helst nästa tävling så nu jävlar ska det tränas. meeeeeeeeeeeen det finns men jag kan inte träna slägga! finns inga jävla tider på kastplan så va fan ska jag göra?? Jag kanske måste åka till huddinge eller någon annans stans och kasta slägga om jag måste träna slägga och det känns att jag behöver det.


haha björn-erik var inte så bra på att ta kort idag!
det blev bara den här idag!


aja spjutet idag haha inga kommentarer haha faaan har typ aldrig kastat så kort. fan allt stämde men spjutet kom typ ingenstans fattar inget! men men


spjut  - blääää

men fan släggan började 10,30 och spjutet började 15,45 så det var en lång väntan och det var så tråkigt. så jag, pappa och björn-erik åkte till skärholmen så gick vi runt lite där en stund så tiden gick fortare!
Köpte ett linne då på ginatricot! :)


I <3 PINK
den köpte jag idag

__________________

Fick nya skor av mamma igår! :)
 



LOUISE JOHANSSON LYCLIGASTE I VÄRLDEN! SÅ KÄNNER JAG MIG NÄR JAG ÄR MED DIG ÄLSKLING!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback