SAKNAR MIN ÄLSKLING

Älskar dig så himla mycket!
Vad hade jag gjort utan dig!
Du är mitt allt och du gör mig så glad!
Du är alltid så snäll och gullig mot mig!

Du gör så jag mår bra och att jag är lycklig


TACK FÖR ALLT DU GÖR FÖR MIG!

Älskar dig JESPER LUNDBERG <3

image201


"Vem skulle hjälpa mig uthärda livet härute.
Vem skulle ge mig den kraften som jag måste få.
vem skulle trösta mig, jag är så liten på jorden.
Om du inte fanns till, ja vad gjorde jag då

Nej du måste finnas, du måste, Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt o stormigt hav.
nej du måste finnas, du måste,
Jag vore ingenstanns jag vore ingenting, Om du inte fanns."


SAKNAR DIG ÄLSKLING!  :'( 










 


Kommentarer
Postat av: Jesper

HMM FJÄSK;)

2008-05-06 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback