Sommar dag!

Sitter här oss mormor och morfar! Sitter ute med pappas data och det är hur skönt som helst ute!
Idag har det ju varit hur skönt som helst. :)
Vi åkte ganska tidigt hem i från och åkte hit fixade och sen åkte till vingåker och handlade kläder!
Köpte Jeans, tränings jacka, linne och strumpor och en väska  och en sak till ; ) hemlis hihi
sen handlade pappa, B-E och anna lite också.

Sen åkte vi till mormor och morfar igen käkade midda och min moster och kusin å så hade kommit hit och skulle äta med oss och grattade också B-E.

Sen efter det så satt jag och slappade och kollade på pappa som bytte däck haha hur kul som helst!!!
dagens citat av pappa när han bytte däck "jag har i så det luktar blod" hahahahahahahha
fan va kul sen filmade jag han när han bytte ett däck! Det tog han 5.58 min att byta ett däck.! :)

Bilder å så kommer imorgon när jag kommer hem igen!

Ha det bra!
L.Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback