Då var det fredag igen .. SKÖNT

Jaa, idag försov jag mig igen FAN som tur va så väckte min pojke migsom tur va så jag han precis.TURTUR!! :D
Idag var det mässa uppe i älvsjö så vi åkte dit med klass fast jag gick med ellinor och jesper och det var riktigt roligt de.. ÄR SÅ TREVLIGT ATT VARA MED ER TVÅ! <3
Sen åktevi hemtidigt, gick inte många minuter där. Var så jävla mycket folk.
Skulle åkt hem efter men det verkade tråkig, så jag följde med Jesper hem ochvar där en liten stund.
HahaHaha vad ska man säga Jesper? Så kandet gå när inte haspen är på haha. Det var iallafall trevligt att träffa Jesper en stund iallafall idag och fick mina bamse kramar som jag behövde :D

ÄLSKAR DIG MEST MIN SKUM TOMTE
hahahahaha
LoveYou Jesper
 


Puss på dig älskling! <3

Kommentarer
Postat av: jesper

Jag är en skum tomte

2008-11-22 @ 00:04:57
Postat av: Louise Johansson svar till Jesper

Haha en sötis är du!! Älskar dig <3

Postat av: Louise Johansson svar till Jesper

ÄLSKAR DIG MEST MIN SKUM TOMTE!! <3

2008-11-22 @ 00:47:31
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback