Glaaaad :D

sitter i soffan här hemma och har ganska ont i huvudet. har haft det hela dagen sn jag vaknade :(
Har precis betalat min räkningar så det var duktigt.

jag är rätt glad just nu för när vi hade slutat sjukvården som var sista lektionen så stannade jag kvar och stälde upp stolarna och då frågade jag läraren när vi fick tillbaka sjukvårds uppgift, men då hade hon med det men hann inte lämna ut det. Men jag fick kolla ändå. Jag fick VG- så jag blev jätteglad..

så på vägen hem så sms jag jespers mamma och berätta för att hon hjälpte mig med ungefär hälften utav frågorna.. Så jag blev jätteglad när det var VG- trodde på typ G- för det kändes att det inte gick såbra som VG- men man ska bara vara glad för det.

__

Ska snart kanske åka till Katrineholm för att vara med på sörmlands mötet men jag får se om en stund om jag orkar har ont i huvudet ju och så kanske jag måste göra en läxa. Men den går nog inte att göra den så jag får göra den i kväll när jag kommer hem.

Men Pusshej på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback