Godmorgon,

Sitter och kollar på the voice och Elin Kling är där så jag kollar..

Känner mig inte så himla pigg idag men nu börjar jag piggna till lite te kände att min hals behövde lite. Och då när halsen känns sådär så drickar jag grönt te med mint hur gott som helst och halsen känns så bra efter.



Jaa fan jag fick panik när jag vaknade också och kollade ner på golvet nere vid fötterna av sängen. I natt eller i morse någon gång så vaknade jag av att något slog ner i golv och jag undrade va de var men jag orkade inte kolla och tänkte de var väl inget, jag kollar det när jag vaknade.
Och nu när jag vaknade så kollade va tror du de låg där nere??
Jo min data!! min lilla söta data låg där öppen och upp och ner. : /
det första jag kolla va om skärmen va trasig för min mamma hade kommit in i mörkret i morse och om hon hade trampat på den eller något.. men skärmen var inte trasig och jag satte igång datan på engång och JAAA den funkade. det är inte en märke eller något på den.. TUR TUR TUR säger jag bara.

Men nu ska jag börja klä på mig och fixa till mig. Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha men gumman då du måste vara mer försiktigt =) <3333

Postat av: Louise Johansson svar till sandra:

haha joo det måste jag hahah :P <3333

2008-11-04 @ 22:28:26
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback