Helgen ...

Förlåt att jag har varit dålig på att skriva.
Men igår hade vi gäster här för att fira min syster.
så först så var då morfar, mormor, Marie-Louise, Anders och Gustav
sen åkte dom hem och sen senare kom farfar och Gun-Britt.. Men jag träffade inte dom många minuter för pappa körde mig till Salem där Jesper Hade match vi konmprecis när matchen slutade. Sen efter körde hans föräldrar oss till Heron där vi skulle gå på bio.

Vi kom precis när den skulle börja fast vi valde att gå på den senare.
Så när vi väntade så käkade Jesper och vi gick på media market och sen gick vi och spelade. Sen satt och väntade en stund.
Sen klockan 21.05 så började filmen. Patrik 1.5 haha riktigt skön film.
Sen efter bion kom pappa och brorsan och hämta oss. Sen åkte hem till mig och hämtade kläder och sen åkte vi vidare hem till Jesper för vi skulle sova där. Så pappa körde oss dit.

Idag låg vi länge i sängen riktigt skönt.
klockan 2 så var Jesper jag och hans mamma till kyrkan och lyssnade. ;)
sen blev det lite stressigt när jag skulle ta bussen så Jespers mamma fik köra om bussen och gasa men jag hann till bussen en stadion längre bort.. TUUR

När jag kom hem så firade familjen Annas 14 års dag. Så hon fick packet och vi kökade och kollade på mamma mia som hon fick av mig.
och sen sjöng singstar ABBA som hon gick igår av mamma och pappa.
Just nu kollar Jag på Wallander.

Första advent idag
MYSSS med JUUUUL



Imorgon första December och jag är ledig frän skolan...  SKÖÖNT
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha den filmen e grym =)

sjukt skönt o vara ledig idag =D

Postat av: Louise Johansson svar till Sandra

Jaa det var den! ;D

Jaa skit skönnnt.. Jag jobbade!! ;)

2008-12-01 @ 21:46:55
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback