igår, idag

jag skrev inte igår för jag var så himla trött. Var helt slut. igår morse så åkt jag ovh tränade i sätra. Hoppade längd och kasta lite slägga. gick ganska bra.  Sen när vi kom tillbaka till skolan så tog jag direkt tågetet för mamma ville ha hjälpt på dagis. Så jag hjälpte till där. från 11.30 till 17.15 hur jobbigt som helsat var det, var verkligen sliten efter det.
Kom hem vid kvart i 6 men vid 6 så ringde Jesper och undrade om jag ville träna med han och hans mamma och det ville jag så dom kom och hämtade mig och sen åkte vi till gröndal och körde coreträning fyfan säger jag bara. Var helt slut efter. Det var så himla jobbigt för magen. Men det där vill jag göra om.

Idag var det skola ganska skön dag böjade 10.30 och slutade 13.00 så det var skönt.  Sen träffade jag jesper på tåget sen när vi klev av  i centrum så gick vi och köpte fika och jesper var snäll och bjöd. :)
Sen regnade det så mycket och vi ville inte sitta vid en buss typ så vi gick på gnesta tåget och satt och fika där. haha mysigt. Sen tog vi bussen till gröndal och jag skulle träffa sjukgymnasten och Jesper bastade.

MEN NU sitter jag på tåget på väg till huddinge, ikväll ska jag på middag oss min gamla klasskamrat från 9:an och två andra tjejkompisar från då. Så jag ska träffa gamla gänget från 9:an. Det ska bli riktigt trevligt.

men nu ska jag sitta här på tåget och tjocka godis och gå av om 5 min.
ha det bra Pusshej

IDAG 9 MÅNADER MED JESPER!!
ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback