Lördag 15/11 - 08

Hej på er!
Känner mig lite sliten idag! Är typ lite trött och hängig. Men just nu vet jag att det är många som är sjuk och har ont huvudet och så men det är ju en sån månad. Tråkigt väder, renganar typ varje dag och det är kallt och mörkt.
Det är nu man längtar efter solen. Man skulle bara vilja gå in på någon sida och boka en resa långt bort till solen så man mår bra. Men det går ju tyvärr inte :(

Idag skulle jag och Ellinor ha åkt till Skärholmen men så blev det inte. Men vi ska dit en annan dag! 
Skulle också på middag oss Ellinor. Så då skulle Viktor vara där och sen skulle jag och Jesper komma. Men Jesper kände sig inte pigg för middag och det gör inte jag heller på något set är ganska sliten som sakt.
Men vi får se hur det blir.
Jag ska iallafall börja klä på mig nu, för det har jag inte gjort än!
Sen ska jag till gröndal och köra några övningar som jag fick av sjukgymnasten igår och sen träffa Jesper för han jobbar där och dömer idag! Sen får vi se hur resten av dagen blir.

MEN HA EN BRA DAG ALLA!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback