love love love

Jaa tänkte skriva sista inlägget nu i bloggen.
Är lite trött, eller de är jag inte men jag behöver sova. Så jag tänkt gå och lägga mig och kolla på tv eller något på pappas data.

Idag har väl varit sådär. Roligt att träffa tjejerna igen men ändå lite surt att komma tillbaka till skolan efter lovet.
Skulle lätt kunna ha en vecka till. Haha geeee mig jullov nu :P

Men idag har det varit en konstig dag riktigt konstig.
Kunde inte somna igår och låg och vänte och vride på mig och tänkte och tänkte.
Jag tänkte på hur mycket jag älskade Jesper och jag kom fram till att det finns inga ord för hur mycket jag älskar min pojke.
Och jag tänkt och tänkte så mycket så jag kunde inte somna. Och när jag somnade så drömde jag om Jesper.
När jag vaknade va det jesper de första jag tänkte på och under hela dagen så har Jesper varit i mitt huvud.
Saknade och ville bara träffa honom.
Men så jäkla tur jag hade så satt han där på tåget när jag klev på och ingen viste något att vi skulle åka samma tåg av oss.
Men jag blev så lycklig. Hade liksom tänkt precis sms han och fråga va han gjorde så satt han bara där framför mig.

JAG BLIR VERKLIGEN VÄRLDENS LYCKLIGASTE NÄR JAG ÄR MED DIG JESPER!






I <3 Jesper Linne Trycket har jag gjort på bilden i skolan
och Jespers shorts mina favo mys byxor! hihi



MEN GODNATT PÅ ER ALLA SOV SÅ GOTT OCH DRÖM SÖTT!!
DET SKA JAG GÖRA I ALLA FALL!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback