Måndag 17/11 - 08 ~ Sjuk

Ingen rolig dag det här. Ligger hemma och är sjuk så det är inte en höjdare. :(
Har knapt sovit inatt för jag har legat och vridit och vänt på mig hela natten för jag har haft så ont i magen. :(
Sen somnade jag till slut och när jag vaknade vid 6 i morse så hade jag ingen röst. Hade så ont i halsen. Men nu har jag röst igen och har inte lika ont magen. 
min morgon har varit tea, alvedon och halstabletter. 

 




Precis så lagade jag lite lunch till mig och jag ville göra något snabbt för jag var riktigt hungrig så det fick bli pasta med skinkost och pizza krydda. mumsigt gott blev det.








Men nu tänkte jag lägga mig på soffan och ta det lugnt ett tag och kolla på en beck film.
Tror det blir Det tysta skriket


Gunvall Larsson i filmen Den tysta skriket

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tänkte idag också börja skriva vad man önska i julklapp typ en önskelista. 
Folk börjar undra nu vad man önskar sig. Men det är lika svårt att säga som vanligt. 
Jag vet några saker jag önskar men jag är tråkig som vanligt och vill ha pengar i julklapp. 
Jag vet att det är tråkit men jag vill ha det. Men jag ska ändå göra en lite önskelista på saker som jag skulle kunna tänka mig att få i dom små paketen. :) 

Men nu ska jag gå och slappa i soffan. Hörs senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback