Min dag 18/11 - 08

Idag vaknade jag tidigt gick på toa och snackade lite med mamma sen gick jag och la mig igen. Kände mig inte trött men OJ det var jag vist. Vaknade lite över 10 att jag fick sms av Rebo som undra när jag skulle komma till skolan. Det var bara att klä på sig snabbt. som tur så hann jag med bussen jag skulle åka med.
Sen när jag stod och väntade hörde jag att en gubbe sa att tågen inte går som dom skulle eller inte gick alls. Så då blev jag lite stressad men när jag kom ner till stationen så stod tåget där och det gick som det skulle TUUR kom till skolan 11 käkade Lunch med rebo och Ellinor. Sen var det till att gå på matten..  Därför jag åkte till skolan fast jag kände mig lite hängig var för att inte missa äckliga matte..  Matte är verkligen äckligt eller inte äckligt men  det är så tråkigt och svårt när man inte fattar och att man har en lärare som förklarar så man fattar 0 och gör det typ bara konstigt när det går att göra på lättare sätt typ.

Sen sätt vi i skolan och väntade på att klassrådet skulle börja. När vi satt där skulle jag ta kort med min mobil då när jag upptäkte att  min mobil verkligen är skum
blixten smäller till när man tar kort och den är skit stark och så brukar den inte var : / så den är skit konstig och jag blev skiträdd när jag upptäckte de :(
Så nu sa mamma att jag inte fick använda kameran och att vi måste lämna in mobilen :( Igen :( Fyyyyyy VILL HA EN NYYYYY ju

Efter skolan så åkte jag hem låg och kollade på film och gjorde en läxa sen vid halv 6 så ringde mamma och sa att hon ville att jag skulle komma till dagis och jobba några timmar. Jag städade och flytta saker och satte upp lappar i köket jobbat lite mer än 3 timmar.

Men usch när jag satt själv i ett rum och skrev en skyllt så hörde jag hur det drogs i en dörrhantag och trodde först att det var mamma och städaren men Nää det drog till igen och jättesnabbt den här gången. Sen direkt efter så började det knacka och jag blev jätterädd och undrade va fan mamma och hon gjorde så jag reste mig upp och kollade upp och ut genom fönstre uschhhhhh fan där stor en mörk klädd gubbe med en blå mössa ner dargen till ögonen och stirrar bara på mig. Blää jag sprang direkt till mamma och städaren som stod i köket och berätta och mitt hjärta slog i 180 :$
som tur va alla dörrar låsta så han kom inte in och drog därifrån men fy asså 10 min tidigare så låste vi dörren för mamma ville inte ha den öppen och det var verkligen tur att vi tänkte på det 10 min tidigare.

Sen kom hem skit trött satt och räknade lite och gjorde träningsprogram tills imorgon när jag ska träna gruppen.
Men nu ska jag avsluta och gå och lägga mig för det är en dag imorgon med.

Pusshej godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va creepy gumman =(

Postat av: Louise Johansson: Svar till Sandra

Jaa det var skit äckligt. Blää kissa på mig typ hahah

2008-11-19 @ 10:34:30
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback