nämen tjena

Nä men hej igen! Nu har jag tid att blogga igen :)
Hann inte skriva lite efter jag kom hem efter gröndal.
Åkte direkt efter skolan med Jesper till gröndal och tränade. Gick riktigt dåligt men ändå bra. Klara en sak som jag inte hade klarat förut, Men de jag har klarat förut klara jag typ inte idag. Blev så yr och svart för ögona när jag körde brutalbänken så det gick inte att göra den idag.

Efter träningen så fick jag klämma i mig i jespers mammas bil och sitta i jespers knä haha myssss haha :P
Sen när jag kom hem så vara jag bara inne 5 min sen åkte pappa och jag ut till ICA Maxi och hämta ut mitt packet från posten :) Mina skor som jag hade beställt kom idag.. Dom var verkligen snygga tyckte jag och passa ganska bra. Kanske pytte lite förstora men det gör inget. heldre de än små så man får ont i fötterna.

Sen direkt hem igen käkade middag. Fett gott hade mamma lagat. Min favorit fisk mums jätte gott.
Sen klädde på sig igen och sen åkte på basket.

Pappa hade fått från jobbet så vi kunde gå och kolla på Kings - Planja
Det roliga var att jesper var där också. Och efter halva matchen så kom han och satt med mig och de var trevligt.
och Kíngs vann :) Goo Södertälje haha :)

Och nu sitter jag här har precis laddat in bilder på skorna och lite annat så jag tänkt ladda upp en bild på dom och min dagens outfit
lägger även in min outfit på
http://www.minoutfit.se/

MIN OUTFIT FÖR IDAG!



Mina nya ankelboots

SNYGGA??


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


MEN NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG I MIN SÄNG OCH GLO PÅ TV ELLER EN FILM :)
Godnatt Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback