Onsdag 19/11 - 08


Ååå.. det snöar ute. :) Det är så fint! Det har blivit lite vit på marken.
FintFint

Idag är det träning men jag får inte träna för jag är sjuk. Men jag skrev träningsprogram till gruppen somjag ska visa och träna gruppen. Så idag ska jag köra lite med dom haha.

Har då precis gjort kaffe så jag piggnar till så jag inte somnar närjag är där för jag är trött och hängig men det skanoggå bra. :) 


Imorse skulle mamma väcka mig tidigt så jag skulle hjälpa henne men hon försov sig så jag gjorde det med så jag hade 10min på mig innan bussen gick så det var bara dra på sig mjukis kläder och tog alvedon och hostmedecin i fick och fick pengar av mamma till en macka i skolan och sen sprang i väg till bussen. Som tur hann jag :P

Jaghar tur ibland! haha närdet gällar att hinna till bussen iallafall! :)

Pusshej
 

Kommentarer
Postat av: Emma

uh de är jobbigt när de blir så där stressigt:(

tur att du hann iaf=)

Postat av: Louise Johansson svar till Emma :

Jaa verkligen men det där händer mig typ varje dag. men kanske inte att ag vaknar 10 min innan bussen jag brukar vara en kvart 20 min. så jag fixa mig extra snabbt och strunta i det onödiga.

2008-11-19 @ 23:59:45
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback