Pluggar

Sitter här vid datan och tar en paus från mitt pluggade.
Sitter och pluggar matteochdet går bara sådär. Det är bara lite svårt att förstå sig på några saker. Men jag hoppas att jag förstår det snart. Men jag ska nog sätta mig ner igen och plugga så jag fattar. 

Började fatta idag på lektionen men inte allt. Vissa saker för lätt för att vara rätt.
Men men.

Hörs sen när jag har släppt pappret..



blää för matte när det inte går så bra!


Ska även städa mitt rum snabbt idag för mormor kommer imorgon :)



Pusshej.









Kommentarer
Postat av: jesper

Tänk PQ form

2008-11-25 @ 17:08:22
Postat av: Louise Johansson svar till Jesper :

Haha aa, men jag fattar inte det riktigt. Men jag förstår mer nu efter att jag pluggade en stund... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback