ROSA . . .

Min dag har varit sådär. Inget roligt utveklingssamtal men det känns bättre nu :(
Efter  utveklingssamtalet så åkte vi och mamma köpte en rosa julgran till mig för att pigga upp mig.
även kulor fast inte dom på bilden men samma färg (mina är hjärt formade)
Sen fick jag resten på bilden :) rosa lampor och typ glitter..



kanske mycket rosa men jag älskar det.. ROSA ÄR LOUISE!!







Men nu ska jag försöka sova fåp några timmar sömn. hoppas på att jag kan sova bättre nu efter allt!
Puss på er



Kommentarer
Postat av: karna

Oh all pink :)

Coolt tycker jag, var införskaffar man det?



/Karna

Postat av: Louise Johansson svar till karna

Jaadet är så söt med rosa julgran.. :)

Alla saker till julgranen och julgranen är köpt på rusta.. ;)

2008-11-24 @ 18:09:10
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback