Söndag 16/11 - 08

Tjenare på er!
Jag mår inge vidare just nu. Blöder näsblod typ hela tiden känner mig varm och har ont i halsen. Men men får skylla mig själv.

Idag har jag varit och kollat på när Jesper dömde på Gröndal sen spelade vi lite fotboll han och jag och det var skitkul. Sen åkte jag hem. Var hemma en stund sen åkte ner till stan till apoteket och köpte Alvedon och halstabletter. Köpte även Födelsedags present till Jesper :P Hoppas att du kommer tycka om den? hihi

Sen efter så följde jag med dom andra när dom skulle köra Anna till strängnäs och lämna henne. och då stannade vi på ett ställe och köpte julkulor och lite andra saker. 

SEN IDAG HAR DET SNÖAT!! :D När jag var nere på stan så snöade det jättemycket :D Längtar till Jul

Nu sitter jag här bara vid datan och har det tråkigt. Ingen att prata med på msn och inget roligt alls! Men är jättetrött tror att jag ska duscha och gå och lägga mig tidigt idag! 

Men ha det bra Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback