Söndag 9/11

Idag vakte mamma mig vid halv 9 och undrade om jag ville följa med till älvsjö till stockholms mässa, Hon ville gå på mat och vin mässa men det var också hälso mässa och båt mässa så vi gick på alla.
Riktigt trevligt var det.

MAT OCH VIN MÄSSAN!

champagne choklad och mörk mint chockland

5 tidningar för 50 kr så mamma och jag plocka ihop några
_____

Hälso mässan!


omega 3 fick man om man tog blodtryck
sen köpte vi en massage grej till huvudet eller till hårbotten.
Ice power
Whey class +
Vattenflaska
och biosilk - silkes droppar för håret.

Klippte även mig på mässan

Blev lite kortare haha. Men det behövdes.
Det vat Baresso som var där och klippte och sålde produkter. Så det klippning och silkes droppar


Men det var en mycket trevlig dag och så. Men nu har jag verkligen ont i fötterna för jag har gått så jävla mycket!
Båt mässan var rolig att se dom stora båtarna. Fan va stora vissa var. Sån skulle man ha!!

Tack mamma för alla saker och klippningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback