today

Kom precis hem från skolan. Har varit en ganska slapp dag men ändå inte.

Dagen började med att jag försov mig men det hade jag räknat med pga att jag somnade typ 2 i natt.
Sen kom till skolan var trött och hoppades mycket. Men nej på engelska blev det riktigt dåligt. Blev på ett sånt dåligt humör. :(  Jag måste kämpa mer men HUR ska de funka?

Sen resten av dagen var väl då där. sista lektionen hade vi idrott och vi spelade basket och de var sådär. Det gick sådär för att mitt lag förlorade :( Men men

Sen efter idrotten så snabbade jag på för att innan med tåget. 
När tåget kom i så stod jag och precis när tåget stannar ser jag Bill och när jag kollar ner sp sitter Jesper där :D Jaaa LYCKA. Hade saknat han hela dagen och hade tänkte precis skicka sms till han och fråga va han gjorde och berätta att jag saknade han. Men då satt han där på tåget :D Blev så glad.

men nu är jag då hemma, vet inte om det blir någon träning eller inte. Känner mig inte så taggad på att åka på någon träning när de är så kallt ute!

Men ha de bara nu ska jag gå och ta mig en macka.  Pusshej.  

Kommentarer
Postat av: Jane

Ohja, aldrig förtidigt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback