today

Idag försov jag mig igen.. Fan de är inte bra de här. Vaknar 20 min innan bussen går idag med som igår.
Man jag hann till bussen.
Kom till skolan och det var skit tråkigt. vi skulle läsa olika c uppsattser och det var verkligen ass tråkigt,
Men det blev mycket rast idag så vi satt mycket i soffan och lata oss jag och Ellinor.

När vi hade lunch rast så ringde jag Rebecka för att höra vart hon hade tagit vägen och shit vilken dag hon hade haft de.
Hon skulle släppa ut hennes hund imorse och så där svan Lea. :( Så rebecka hade letat runt i kusen och på stan.
Hoppas hon har kommit tillbaka nu!

När jag kom hem så hade jag fått mycket post.
Mobil räkning - Blää haha
Glamour tidningen + räkning
ABC- gruppen räkning på min student mössa
och
Skolfotona plus räkning

haha kul att bara få räkningar typ hahaha



Så blev jag på mitt skolfoto



Klassfotot




Brorsan fick också sina idag..
Han blev riktigt bra tycker jag.


Nu sitter jag och läser min tidning jag fick idag!

Men nu ska jag ladda in bilder fån min mobil! och fixa lite annat hörs snart igen .. :)

Pusshej. <3



Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha aa fy fan alltså vilken dag :P men lea kom tillbaka vid 1 tiden så det var skönt :) du blev jätte fin på fotot ju :d <3<3

2008-11-06 @ 23:27:17
Postat av: Louise Johansson svar till Rebecka:

Va bra!!

Tack Rebo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback