today

idag var jag riktigt seg när jag vaknade imorse. Jag vaknade typ 20 min innan min buss skulle gå så det gick fort idag. Jag hann till bussen och jag fick stå typ 2 min och vänta. Duktigt
Men jag skulle aldrig ha hunnit om jag inte hade packa min väska igår kväll och lagt fram kläderna som jag skulle ha på mig. Så därför gick det fort.

Idag hade vi tema dag i skola och det var om högskol och så de var väl sådär ganska tråkigt. Har de imorgon med, men hoppas att det blir roligare då.








Efter skolan så åkte jag ner till stan och gick runt lite och kollade.
Hittade dom här lack brallorna :) Riktigt läckra tycker jag och tänkte
Köpa dom men jag gjorde inte det.

Inte vet jag varför jag inte gjorde de för jag tycket verkligen om dom.
Men jag får se om jag åker ner till stan och köper dom imorgon
eller så.

När jag var nere på stan så letade jag present till Jesper.
Har typ kommit på olika saker vad man kan köpa men jag vet inte riktigt än vad jag ska köpa. Vi får se, vi får se.
 NÅGOT FÖRSLAG NÅGON VAD MAN KAN KÖPA??




Snart ska jag åka på träning. Första inomhus pass idag.. Äntligen !!
Gillar inte vara ute längre och träna. Är så kallt att träna ute nu. så det ska bli riktigt skönt att träna inne. Hoppas också att vi får göra något roligt.


JUSTE när jag var nere på stan så satt dom upp jul belysningen så fint men de känns så himla tidigt som vanligt.
MEN LÄNGTAR EFTER JUL JÄTTEMYCKET NU!


Kringlan håller på att sätta upp julbelysnigen .. Så fiiiint!

Outfit!

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback