Vilken morgon

Jaa för första gången på flera veckor så vaknade jag av klockan och gick upp i tid! Duschade och sen blev det knas :(
Det tog lång tid att föna håret jävlar vilken tid det tog i morse och sen sminkade mig hur snabbt som helst. Tog på mig jackan och skorna och skulle springa till bussen och det var typ 3-4 min kvar tills bussen skulle gå. Men när jag gick ner ett trappsteg i trappen så kom jag på FAAAN mobilen. Springer in igen och skulle hämta den på sängen men NEJ där var den inte. Kollade i hallen och alla fickor om jag tog den men Nej nej där var inte heller. Men då kom jag på FAAN jag la den i väskan.. Springer ner och då var klockan precis när den skulle gå men den hade hunnit åka typ 1 min innan jag kom. Så jag fick SPRINGA ner till tåget.. Det var hur jävla jobbigt som helst. Och han precis till tåget typ.

Men nu sitter jag i skolan och ska in på lektion. Har tråkig Engelska.
Ha en bra dag alla!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback