8 Månader

Idag så var det träning i skolan och jag körde mitt program och det gick väldigt bra.
Sen var de matte och jag blev glad för jag har G på allt hitils nu. ;)

Efter skolan så träffade jag Jesper och vi åkte till gröndal och tränade. Fett skönt var det efter. Haha :)
Sen satt jag och Jesper och vänta på hans buss och tog kort och så. Haha hade det roligt, ;)

Idag så har vi också varit tillsammans i 8 Månader :) <3
ÄLSKAR DIG MEST JESPER!
Dom bästa 8 månader i mitt liv!


   LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE

Kommentarer
Postat av: jesper

HAHA jag har skönaste minerna

2008-10-14 @ 21:08:13
Postat av: Svar: Jesper

Jaaa ååå så söt! ÄLSKAR DIG MEST! <3

2008-10-15 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback