Förlåt

Nu var det ett tag sen jag skrev. Förlåt mig verkligen! :/
Jag har inte haft tid eller jo det har jag väl haft men jag inte har inte haft lusten att skriva.
Förra veckan var en väldigt konstig vecka. allt blev fel och var så sur och ledsen på allt! '

Men nu är det måndag morgon och väntar i skolan för att engelska ska börja. Är väldigt trött men ändå pigg på samma gång haha jag vet lite konstigt. Men så är det.

Jaa idag var då en ny vecka och måndag och idag börjar mitt "nya" liv. haha
hårt träning inget onyttigt på vardagarna och så.
min personliga coach är då min älskade Jesper som ska stå ut att träna mig nu några dagar i veckan.

Det kommer nog bli skitbra tror jag.! på onsdag så börjar vi träningen. Då står det löpning på tränings schemat usch :P
Men det kommer nog gå jättebra när Jesper är tränare hihi..

Men ha en bra dag nu!
Puss


ÄLSKAR DIG JESPER!! <3

 

Kommentarer
Postat av: pontus

äntligen ett nytt inlägg:P

2008-10-06 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback