Galen i sex and the city

Sitter och har det verkligen jättetråkit. :( Mår bättre nu bara lite huvudvärk kvar. men det är snart över tror jag! :)
Sitter och kollar runt lite på sider och det har jag gjort hela dagen typ.

Har kollat på säsong 1 Sex and the city också idag. riktigt bra.
Längtar tills på onsdag när the movie kommer ut på dvd.



Hittade den finasten bilden från filmen med en liknade klänning skor och väska

Skit snyggt tycker jag..

Jaaa jag är tokig i sex and the city, det har ni nog märkt idag haha

   
Vill verkligen ha boxen men alla säsonger! ÖNSKAR MIG!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jaaa älska sex and the city alltså :D va snygg klänning var hitta du den ? :) vill ha :D

2008-10-21 @ 22:17:02
Postat av: Louise Johansson svar till Rebecka :

Jaa de är skit bra ju!! ;)

Nää jag vet inte vart jag hittade den hittade den bara på google bland bilder hihi :) Men riktigt sör är den..

Postat av: Sara.

Kolla in min blogg, kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-21 @ 23:49:33
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback