Kort dag idag!! SKÖNT! :)

Hej nu har jag kommit hem från skolan. Hade kort dag idag. Hade bara svenska och projektarbete.
På svenska kollade vi på film och projektarbete jobbade jag med mitt projekt. tog ut papper som föräldrarna ska få idag i gruppen plus att jag gjorde en powerpoint som jag sen ska ge mamma och så ska hon visa upp det idag på föräldramötet!
Jag kan ju tyvärr inte vara med för jag ska hem till Jespers mamma och fira hennes 40årsdag som är idag!

Men nu ska jag fixa lite här hemma. fixa lite med några läxor och sen leta rätt på något i garderoben om det finns något snyggt! ;)

Men men jag hittar väl alltid något :)

Men ha de så bra kanske inte bloggar något mer idag. Eller kanske lägger in en bild på mig när jag har fixat i ordning mig om jag hinner. Men vi får se ;)

Puss På Er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback