stan med mamma

När jag satt här vid datan och när mamma kom hem från jobbet så kom hon direkt in på mitt rum och sa klä på dig och fixa dig. Vi ska ner till stan och käka midda och kolla runt lite.

Så jag klädde på mig och sen fixa mig sen gick vi ner till stan.
Vi gick runt lite, mamma köpte några tröjor och sen käkade vi på nancy's
Andra gången idag. Men nu var de middag så då tog jag och käkade tacos MUMS så gott de var!
Sen gick vi runt lite till på stan. Gick och kollade efter skor till mig men jag hittade inga!
vill ha ankelboots men har inte hittat några bra.
TIPS OM DU VET NÅGON SIDA DÄR MAN KAN HITTA SNYGGA?

Nu sitter jag här hemma och myser för mig själv. dricker te och har tänt ljus och skriver nu i min blogg plus att läsa sofis mode och kollar på andras bloggar!!
Har även satt på mig mys kläder.

Men jag ska nog krypa ner i sängen snart och kolla på SATC the movie ;) BÄSTA!!


Har precis lärt mig att ladda upp bilder från min mobil till min lilla data. det var lite mer kronglit än valit vis men nu funkar de ;)


Jag inne i en butik nere på stan


myyys min data, ljus och sofis mode! ;)


Ha de bra Pusshej

Kommentarer
Postat av: jesper

Tjockis palla äta samma två ggr på en dag:)

2008-10-28 @ 23:32:14
Postat av: Louise Johansson svar till Jesper :

men jag käkade inte samma ju;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback