Temadag

Hej alla glad! Jag är glad! hoppas du är det med. :)
Har precis betalat mina räkningar känner mig riktigt duktig haha fixade det helt själv!
hihi

Idag i skolan hade vi temadag alla som går i 3:an och går elitidrott hade det. Så vi fick lyssna på föreläsningar.
En fd snowboard proffs och sen en fd forbolls proffs. svt var och filmade på den ena och det var riktigt bra föreläsningar som dom hade.

Hämtade även ut mina skolbyxor som jag hade beställt och tröjan till Jesper idag i skolan ;)


Efter skolan åkte jag och sandra ner till stan för att köpa present papper. Köpte jättefint papper ;)
Sen efter det så åkte jag och sandra hem till henne och myste snackade och så!

Sen vid 20.00 kom pappa och  hämtade mig och vi åkte hem och jag började slå in majias packet som är från mig och jesper! ;) Blev jättebra tycker jag ;)



finfin hihi

Nu ä det inte många minuter kvar tills hon fyller 40år!! :)
GRATTIS GRATTIS I FÖRSKOT!! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

va fint de blev =D

hade jätte mysigt me dig me gumman.. de måste vi göra oftare =)

älskar dig <3

2008-10-21 @ 23:52:46
Postat av: Louise Johansson

Svar till Sandra : Jaa det måste vi verkligen göra. Puss Puss Älskar dig gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback