today

Jag vill skriva ett riktigt långt blogg inlägg men jag vet verkligen inte om jag pallar men de kommer ändå bli längre än vad jag orkar haha.

Idag fick man upp skit bra fixa till sig åt frukost och sen gick till bussen och sen till tåget.
Klev på tåget och träffa Rebo och vi satt och lyssna på musik haha bästa! ;P
Sen kom till skolan och där satt Åsa och sa att de var bara vi där för dom andra hade dragit. Så vi gick upp till lärarens rum för att kolla om hon var där. NEEEJ fan vi kom upp till hennes rum och då stod det på tavlan utanför hennes rum - är på kurs hela fredag!
BAJS på henne VARFÖR SA HON INGET OM DE!! och det värsta var att vi hade bara den lektionen idag. :@
Men vi satt kvar i skolan och sen käka lunch och sen åte ner till stan.
Typ fika lite och sen följde jag med rebo till stallet och fick träffa hennes jättesöta häst som vill äta upp min päls haha :P
Sen åkte vi hem till henne och hade hur jävla roligt som hels haha bag in da box var namnet haha :P

KOMMER SNART PÅ FILM!! hahahahah

Sen ner till stan igen med henne och Alfred som jag fick träffa idag!
Sen hem stressa lite och sen på träning.

TRÄNINGEN VAR SKIT! verkligen SKIT! kände inte så himla mycket men min axel pajade typ så nu har jag ont iden jävla skit säger jag :( blä blä blä.
Efter direkt åkte vi hem till tränare och käka middag och så de var ganska trevlig.
Och för en liten stund sen kom jag hem pust!
Haha måste andas när jag skriver hahaha
Jag måste verkligen lära mig skriva. haha är så himla mycket fel när jag skriver men men jag är Louise Johansson och då ska de vara så haha.
juste och en massa hahahahahahahaha ska de va också!

Innan jag slutar så måste jag också säga att jag har verkligen världens bästa pojkvän. Han är verkligen så himla söt och han kan verkligen få mig att le och gråta av lycka :') du är så himla söt du!
Så himla fint du skrev!
JAG VILL DELA ALLA TIMMAR ALLA MINUTER ALLA SEKUNDER
JAAA ALLA MINA DAGAR!! <3

LOVE YOU JESPER LUNDBERG!

                                                                

Kommentarer
Postat av: jane

trevlig helg louise

Postat av: Louise Johansson

dessamma jane!!

2008-10-18 @ 00:07:11
URL: http://louisejohansson.blogg.se/
Postat av: jesper

hAHA VA ALFRED EN SNYGGING?

2008-10-18 @ 01:03:37
Postat av: Rebecka

haha så himla coola vi är bästa videon alltså :D det va trevligt att du gick med oss på stan :D kul kul

2008-10-20 @ 13:46:06
Postat av: Louise Johansson svar till Rebecka :

haha aa, :)

2008-10-20 @ 14:27:38
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback