today

idag har det varit blandade känslor. Dagen började med huvudvärk och huvudvärk usch säger jag bara.
Kom till skolan och de började helt okej men slutade skit men men den smällen får man ta!ck jag på stan

Efter skolan gick jag nere på stan för att vänta på jesper! eller jag skulle ta bussen och möta jesper för vi skulle träna på grödal!
vi sprang 5 km och det gick verkligen skit. fick tillbaka huvudvärken som jag hade imorse och fan det gick verkligen inte springa.. Men jag kämpade. Sen in i hallen och körde lite mage och rygg och fan jag är riktigt svag. Men Jesper jag gör mitt bästa och jag vill bli bättre!
Sen tränade vi fram till kvar i 5 nästan 3 timmar eller vi var där mer än typ 3 timmar. skönt var det iaf.
Sen gick jag hem och de började bli mörkt och läskigt blä. höll på att bli på körd av en som kom på moppe i 110 typ.




Jag mår verkligen som bäst när jag är med dig Jesper. Älskar dig så otroligt mycket!
puss på dig älskling!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback