Träning + Stan

Har varit hemma nu en timme.
känner mig riktigt seg efter träningen med Jesper. vi körde lite löpning och sen lår. och nu känns det ganska mycket.

Efter att vi hade tränat klar så gick vi och tog bussen ner till stan och käka macka på nancy's och de var riktigt gott.
Sen efter fick jag kolla lite på skor :) riktigt fina hittade jag på belle. Sen gick vi och oddsa jag hoppas att jag vinner.
Sen gick vi och köpte en skit snygg jacka till Jesper på dressman och den var verkligen snygg och du passade så bra i den. Jesper skit snyygt!!

Sen när vi var på väg till tåget så kom min far åkade förbi så då hoppade jag in i bilen och åkte hem och Jesper tog tåget hem.

Men de var riktigt mysigt. skönt att träna med!

Nu sitter jag här och är lite små sur för min SATC film är borta, Vem har tagit den?? haha

Ska lägga mig och kolla på en beck film nu!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback