Bilderna på de som jag handlade på ikea i Lördags

Förlåt! Tyvärr blev det inget nlogginlägg igår med bilder på de jag hade handlat på ikea! Förlåt.
Vaknade igår och satte mig direkt och pluggade min sjukvård som skulle ha varit inne i fredags som jag fick ha till idag isället 08.00 på pricken.
Satt då hemme plugga, plugga skit svårt och tråkigt var det men gjorde hälften typ och sen körde pappa mig till Jesper. Men först så stanade vi till nere på stan för mamma skulle köpa blommor till Jespers mamma eftersom hon hade fyllt år! :)
Sen kom till Jesper, där var det lugnt och skönt. började plugga lite till och sen kom hans mamma och hjälpte med!
TACK SÅ HIMLA MYCKET!! Sen typ vi 22 så var vi klara och jag skickade det till min lärare. Jag hoppas verkligen att hon fick. För läraren hade skrivit fel mail så jag skickade till två olika så någon av dom måste vara rätt.

Idag så har jag försökt plugga samhälle oss Jesper men det gick verkligen inte. bläblä va jag hatar de. Men men får fixa det nu i veckan. Tänkte plugga nu på lovet.

Sen vid 17.30 kom jag hem. Tänkte ut och springa men va fan DET ÄR SÅ JÄVLA MÖRKT UTE!!
Gillar inte när det blir mörkare och känns som att klockan är typ 22 klockan 17 och man är skit trött för de är så mörkt. Man blir så deppig på hösten när mörket kommer. Men istället för att deppa så kan man ha Höstmys. Kolla på film och tända ljus och mysa!

Men nu sitter jag här. Tänkte krypa ner i sängen och kolla på Sex and the city men jag ville blogga först efter som jag ska göra det som jag lova att lägga ut bilder på de jag handlade så det ska jag göra nu!! :P

Sidobord (rosa) två st
   
Dokumenthållare (rosa)



Sänggavel
Den skulle se ut så här
 Men min blev så här  

Det vart intelikadant vid huvudet om ni ser de.

ett glas!



Sen även 2 st kuddar då som finns med på den här bilden!


Så blev det med borden!
Blev som en litet skriv bord med mina saker. tex min lilla dator! Som jag snart ska göra om lite hihi

Jaa men så då då var det lite bilder då! Så fick ni se lite hur det blev och sakerna!
Vad tycker ni då?

Men nu ska jag nog lägga mig på soffan och kolla på film eller om det är något roligt på tv men de tror jag inte.
Eller jag ska nog plocka upp lite på mitt rum först och sen lägga mig inne på mitt rum och kolla.

Men ha de så bra nu! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback