godmorgon

Hej alla glad!
Jag är tyvärr inte så himla glad men jag kommer bli gladare snart haha :P

Sitter och läser glamour som jag fick hem i brevlådan igår! ;) Älskar verkligen den tidningen.´


Sitter här då ska snart klä på mig för att åka till skolan snart. Skönt idag har bara Matte ;) Vi ska nog börja på något nytt i matten idag så jag hoppas verkligen på att de är lätt.

Har en så länge G i matte B haha är riktigt stolt över de för dom första proven har varit skit svåra!

Samtidigt nu som jag läser min tidning så lyssnar jag på musik på youtube haha Bag in da Box
Haha bra bra där hahah

Men nu ha de så bra alla idag vi hörs senare.

Föresten jag ska bli mycket bättre på att blogga
JUSTE de också! ÄR DET NÅGON SOM VET HUR JAG GÖR EGEN BLOGG DESIGN ?? ELLER NÅGON SOM KAN GÖRA DET TILL MIG??


Kommentarer
Postat av: Rebecka

It´s a bag in a box haha fan älska den låten va kul vi hade det :D Din blogg kommer nog bli jätte fin :D

2008-10-16 @ 23:09:57
Postat av: Louise Johansson

Svar Rebecka : Hahahahah jaa bloggen kommer nog bli snygg tror jag med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback