Utkast: ja hej ...

ja hej på er!
Sitter här och väntar på att Rebecka ska höra av sig. Hon ville att jag skulle följa med när Alfred har spelning.
Föresten HON SKA KOMMA OCH HÄMTA MIG I HENNES BIL!!
Flickan har fått KÖRKORT!!
GRATTIS GUMMAN!!

Jaa nu fick jag sms från henne och hon ska komma hit hem till mig innan vi drar! Kulkul!

Det gick bra att träna idag med jesper och det gick bra att jobba. fick bara ont i huvudet och alla ungar över mig. men sötaste ungen ja äklar dig hahah jag älskar dig med hahah

Sen när jag kom hem vi var och handlade direkt efter jobbet och då var vi in en sväng på skopunkten och se om det fanns typ sånna skor som jag vill ha och det fanns det .. MEN bara i 38 hundra par fan. Det brukar vara tvärtom det finns 41 men aldrig 38. men men de var synd att det inte fanns.
MEN när jag kom hem så kollade jag på deras hem tida och då fanns dom ;) Så jag beställde dom då hoppas att dom finns nu och de skulle ta 2 till 4 dagar perfekt


så här ser dom ut som jag bestälde!

081031 kl 21.20
min data var seg och la aldrig upp inlägget

Kommentarer
Postat av: jesper

hmm inte köpa skor

2008-11-01 @ 10:35:32
Postat av: Louise Johansson svar till Jesper :

haha jo köpa skor :) Men dom var billiga. 249kr bara inga 800 kr :)

Funkar din data nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback