drömmer och drömmer?

Nu har jag kollat klart på filmen och den var lika bra den här gången! :) Så himla underbar!!
både rolig och lite sorlig. vissa ställen så skrattar man och på vissa får man några tårar i ögat!
:) :')

Den får

5 av 5 av mig!!

______________________________________________________________________


Måste bara säga att jag drömmer. Jag drömmer varje dag! Tänk om alla hade varit så som jag skulle vilja?
Det går inte få allt här i värden men jag har ändå fått det bästa!

Men fast jag har den underbaraste pojkvännen och så drömmer jag om ett helt annat liv! fast misstolka inte det här nu.
Jag ÄLSKAR min jesper. Du är mitt allt du är verkligen som en riktigt bra vän och jag är så himla glad för de!

Men det jag vill säga med att jag drömmer är om mig själv! NEJ inte ego!
jag tänker inte så. Jag drömmer att jag skulle kunna vara bättre än vad jag är. Men de är en dröm. Tänk att gå ut gymnasiumet utan några bekymmer. Jag vill verkligen vara bättre och drömmer att kunna backa bandet och börja om lite.

Jag har aldrig varit så lycklig i mitt liv som jag är nu men tankarna som jag har i mitt huvud börjar bli förstora. Jag måste verkligen skärpa till mig nu och det ska verkligen bli NU! Jag vill inte vara den misslyckade tjejen. Och jag vet att jag inte är det heller.

så snälla miss upp fatta mig inte. JAG, Louise Johansson är en tjej som vill mycket med sitt liv och har stora drömmar och även små drömmar!

Jag vill fortsätta vara den lyckligaste resen av mitt liv. Men det kommer alltid komma något i mellan som kommer störa det lite men jag ska kämpa och då blir det som man vill.

Jag drömmer att leva lycklig i många år.

JAG ÄLSKAR DIG! DIN FÖRALLTID!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi kommer fixa de hjärtat.. tillsammans klarar vi allt =) <3

2008-10-24 @ 01:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback