Louise <3 Sandra

Sitter här framför datan och Sandra sitter och skickar bilder på henne och mig via msn! Haha både snygga och fula haha FÖRLÅT Sandra! Nää men de är verkligen minnen tänkte lägga upp dom här så ni alla får se hur vi såg ut förr haha :P



Älskar dig Sandra! <3
Du är en så bra kompis! Har kännt dig så länge nu och jag bara älskar dig från den föra dagen och kommer att göra det till min sista dag i mitt liv!

  
Här är då jag och Sandra små haha. typ åk 8-9 något


Looooooove
LouiseJohansson <3 SandraDeBrunKenk


   

Sandra vi har ju det så roligt ihop! Vi måste ses oftare!
Vi kan inte hålla på såhär! Måste få vara med dig oftare!

MEN NU BILDERNA FRÅN BALEN I 9:AN
VI VAR SNYGGAST DÅ SANDRA!



Catherine, Sara, Sandra, Mader och Jag

Sandra, Mader, Avan och Jag

Efter balen



Jag innan balen!




Sandra och jag för evigt vänner! <3




Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig me gumman.. vi har alltid så sjukt roligt de e äckligt jobbigt att de e så mkt som händer runt om så vi inte hinner ses så mkt.. de måste vi ändra på.. du o ja för alltid hjärtat

Sandra deBrun Kenk <3 Louise Johansson

2008-10-28 @ 04:09:35
Postat av: Louise Johansson svar till Sandra :

Älskar dig Sandra

det är bara en sak som gäller nu.. VI MÅSTE TRÄFFAS OFTARE KLARAR INTE AV DET HÄR!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback