090716

hej på er.
Har plockat fram min lilla dator igen och ligger i soffan och kollar på tv. Är rätt trött efter den här dagen. Började dagen med en jogging runda sen vart de en bil tur och sen handla och sen hem igen satt vi datan och sen fick jätteont i huvudet så jag la mig en stund på soffan. Sen hjälpte jag mamma att baka bröd och sen vart de middag och sen låg jag en stund till på soffan och kollade på tv. Sedan tog mamma och jag en promenad och de var riktigt skönt och huvudvärken släpte. Så nu då ligger jag här igen som jag började att skriva. Ska kolla klart på programet jag kollar på sen blir det sängen. Måste sova ordentlig i natt eftersom imorgon så bär det av till gävle för att tävla.

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jadå :D

Postat av: Shopalicious

Tack så mycket! Vad roligt att du gillade min outfit så mycket. Det uppskattar jag :D

2009-07-16 @ 22:54:18
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback