1 Maj 2009

sitter på bussen på väg till jesper.. vaknade vid typ 11.40 av att rebecka ringde. sen var det upp och typ stressa för att hitta kläder som jag kunde ha på mig och packa ner datan och duscha bara att jag kom på när det var en halv timme kvar att jag inte hade något batteri på datan så det fick laddas bara en lite stund så nu redan håller den på att dö.. men jag hann i alla fall blogga lite. Hoppas ni får en bra  1:a  maj.. bloggar sen senare.. lovar. har varit dålig på att blogg. sen ska ni även få bilder från igår.. men jag vet inte om jag hinner ladda in idag. ska försöka.

PUSS PÅ ER ALLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första=1:a ska det vara, inte först 1 maj.

Allämnt snurrig blogg,kul att du hittat din själsförände!

2009-05-01 @ 14:57:01
Postat av: Anonym

Första=1:a ska det vara, inte först 1 maj.

Allmänt snurrig blogg, kul att du hittat din själsförände men låt det inte drabba oss!

2009-05-01 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback