Bosön idrottsfolkhögskola

Hej på er alla! Det var längesen jag blogga nu så det är verkligen på tiden nu. I helgen så har jag varit oss Jesper och vi har pluggat samhällskunskap hela helgen så nu ska jag skicka in allt.

Idag har jag varit på Bosön hela dagen. Bosön ligger på Lidingö och där finns en folkhögskola som jag har sökt till och då var jag på en informations dag plus intervju. Så jag fick sitta och snacka med rektorn för skolan och det var lite läskigt fast samtidigt väldigt skönt..

Jag hoppas verkligen jag kommer in där efter som det är så bra miljö och man har tillgång till att utveckla sig inom ledarskap och utveklar sig inom sin idrott.  Hur fint som helst var det.. De har elev boende och det verkade jättebra. Aja vi får vänta och se.. 

 
Bosön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback