Dagen puss och godnatt

hej och godnatt.

idag vaknade jag vid typ 8 av att jesper skickade medelande sen somnade jag om och vaknade igen när han ringde kvart över 11. var sjukt trött och det har jag varit hela dagen.

men gick upp direkt när vi hade pratat klar och gick och kollade på datan när bussen gick hem till Jesper och sen ringde tillbaka till honom. så jag packade i hop min saker och fixade oxh sen en halv timme efter så stod jag och väntade på bussen. sen när jag kom ner till stan så träffade jesper och sen stod vi och väntade på bussen och sen kom Ellinor och det var riktigt trevligt att få träffa och snacka med henne. Det var ju så längesen... så det var kul att vi åkte samma buss och fick snacka en massa. 

sen väl hemma oss jesper så har vi pluggat och sen cyklade jesper i väg för att träna sitt lag och då skulle jag läsa min samhällskunsapsbok fast jag somnade på golvet. sen kom käkade vi och plugga lite och sen cyklade vi och hans föräldrar en sväng med hundarna och de var riktigt mysigt. sen vart de att ta det lugnt en stund och sen vart det att plugga igen.

men nu måste jag sova igen för jag är sjukt trött.. fattar inte varför jag är så himla trött.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback