Dåligt väder och dålig rygg

Hej och godmorgon på er!
Har precis ätit frukost och ska snart gå tillbaka till huset där vi bor. Det är verkligen så himla tråkigt väder idag. Det ringnar idag igen och vi skulle cykla idag fast det ser ut som att det ska sluta regna så vi får se hur cykel utflykten blir om den blir av eller inte eller om vi bara cyklar en bit runt här i mariehamn och inte cyklar så långt bort om det börjar regna mer.

Min rygg är faktiskt lite bättra. Eller jag känner inte lika mycket idag fast jag har inte känt efter så mycket heller för om man gör det så får man ondare tycker jag.. Så vi får se ska smörjan i med den salvan som de smörjde in min rygg innan jag skulle sova igår. Det var en jättestark smörja från Kina.

haha dåligt väder och dålig rygg. Kan det bli sämre eller??

Svar till Jesper: Jo för att jag satt i bilen på väg till båten plus att jag laddade in bilder på oss innan vi skulle åka för att sätta in på gruppens sida. Plus att jag tog med den för jag skulle behöva egentligen skriva lite på ett arbete som jag måste jobba med.

Jag testade med din mamma salva den som är värmande men den hjälpte inget. Men den kinesiska gjorde så ryggen domnade bort typ och nu så känns det lite bättra. Så jag ska gå och smörja in mig igen..

Ha en bra dag på er alla.
Har ni bra väder hemma i Sverige??

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: En nikon d40 =)



Tar du också studenten iår? =)

Postat av: Jesper

regn och grått

2009-05-23 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback